MOBILNE - Firma Finco produkuje agregaty prądotwórcze, generatory prądu, agregat prądotwórczy, niezależne zasilanie, paszomaty

Idź do spisu treści

Menu główne:

AGREGATY

  AGREGATY MOBILNE

Jako producent i dostawca kompleksowych systemów chętnie podejmujemy się realizacji rozwiązań dedykowanych, dopasowanych do indywidualnych wymagań klienta.

Nasza firma oferuje również szeroki wybór agregatów przewoźnych.


Wykonamy dla Państwa każdy z obudowanych agregatów stacjonarnych w wersji przewoźnej na homologowanym podwoziu jezdnym.



 
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

.
Andrzej:   +48 502 642 724
Leszek:
  +48 887 601 675

F
ax: +48 22 270 28 28
E
-mail: biuro@agregaty-finco.pl

Agregaty prądotwórcze przewoźne na homologowanych podwoziach - są to agregaty obudowane odporne na działanie warunków atmosferycznych, przystosowane do pracy na zewnątrz które zamontowane zostały na podwoziach umożliwiających ciągnięcie ich za samochodem osobowym lub ciężarowym. Ze względu na masę agregatu i wagę samego podwozia zestawy takie ważą najczęściej powyżej 750kg. Mowa jest tutaj o agregatach prądotwórczych z silnikami diesla których moce zaczynają się od 20 kVA. Agregat taki montowany jest na podwoziu i musi być tak jak każda przyczepa zarejestrowany. Kwestia doboru odpowiedniego zaczepu (kulowy lub oczkowy) zależy od wymagań użytkownika i doboru samochodu jaki będzie ciągnął podwozie. Możliwe jest także wybranie zaczepu prostego jak i łamanego (typu „bocian”) przystosowanego typowo do samochodów ciężarowych gdzie regulować można wysokość zaczepu. Dodatkowo w takich przypadku najczęściej montuje się na nich także kable i rozdzielnice umożliwiające wszechstronniejsze zastosowanie agregatu prądotwórczego. Stosowanie agregatów na homologowanych podwoziach umożliwia ciągnięcie ich po publicznych drogach i pracę w najróżniejszych miejscach, wszędzie tam gdzie agregat musi być przestawiany bardzo często. W zależności od masy agregatu stosuje się podwozia jedno lub dwu osiowe. W każdym przypadku podwozia posiadają hamulec najazdowy, światła oraz zapasowe koło.

 
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego